search
Sök
menu
Meny

Felaktigt belopp på e-fakturor från Jönköpings kommun 

Tyvärr visas felaktigt belopp på e-fakturor som är skickade från Jönköpings kommun under perioden 17-21 november.

Till dig som berörs av detta har Parajett idag skickat en pappersfaktura som ersätter den e-faktura du har fått. E-fakturan ska du alltså inte betala.

Tyvärr kan vi inte ta bort den felaktiga e-fakturan på internetbanken utan det måste du själv göra hos din internetbank.

Felet beror på ett tekniskt fel hos utskriftsleverantören Parajett AB.

Vi beklagar det inträffade och vår ambition är att e-faktureringen återigen ska fungera vid nästa fakturering.

Kontakta oss vid frågor

Välkommen att kontakta oss på Kundfordringsenheten om du har frågor kring detta. Våra kontaktuppgifter finner du i högerspalten.

Publicerad: 2017-11-21 15.45

Kundfordringsenheten

Telefontid helgfria vardagar:
må-fre kl 8.15-16.00
Stängt kl 9.00-9.45

Tfn 036-10 60 50